۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۰۲

"وائل الحلقی" مطرح کرد؛

موفقیتهای ارتش دلیل وقوع انفجار دمشق/عزم سوریه برای نابودی تروریستها

موفقیتهای ارتش دلیل وقوع انفجار دمشق/عزم سوریه برای نابودی تروریستها

نخست وزیر سوریه با بیان اینکه دلیل وقوع انفجار خونین دمشق، موفقیتهای اخیر ارتش در مقابله با تروریستها بود، بر عزم کشورش برای نابودی گروههای برهم زننده امنیت و ثبات سوریه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، وائل الحلقی نخست وزیر سوریه در واکنش به انفجار روز گذشته دمشق اظهار داشت که کشورش عزم خود را جزم کرده است تا تروریست ها را نابود کند. وی خاطرنشان کرد که انفجار اخیر دمشق در واکنش به موفقیت های ارتش سوریه در مقابله با تروریست ها به ویژه در روزهای اخیر صورت گرفت.

نخست وزیر سوریه تصریح کرد: با توجه به موفقیت های اخیر ارتش سوریه طبیعی است که گروه های تروریستی و کشورهای حامی آنها و دشمن دولت و ملت سوریه مرتکب چنین اقدام تروریستی شوند.

حلقی در ادامه سخنان خود انفجار خونین دمشق را اقدامی تروریستی دانست که از سوی اشخاصی ترسو و ضعیف انجام شده است. وی خطاب به تروریست ها گفت: اقدامات تروریستی شما فایده ای ندارد و نتیجه بخش نخواهد بود. ما به عنوان شهروندان سوریه به مبارزه با گروه های تروریستی و تشکیل سوریه ای دموکراتیک و چند حزبی پایبند خواهیم بود.

خاطرنشان می شود میدان سبع بحرات دمشق روز گذشته هدف انفجار قرار گرفت که بر اثر آن 25 نفر کشته و بیش از 100 نفر زخمی شدند. وائل الحلقی پس از این انفجار از محل حادثه بازدید کرد.

کد خبر 2028776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha